• 2

    posted a message on Need a friend to play Minecraft with? Click here!
    • Minecraft Username: will give l8r
    • Platform you play on (PC/XBox/Etc.): pc, java version
    • Age: 21
    • Gender:...gamer. For real tho: I use they/them pronouns so if that's a problem just move on.
    • Country/Timezone: UK but I have a flexible-ish sleep schedule :")
    • How someone should contact you: Discord: big scream#3003 (if you could pm here so i know its a friend request from the forum id be grateful)
    • How long you've been playing Minecraft: tbh I've just started pretty recently (a couple of months) which means that I'm kinda bad at it. Not tragic but if you're the kind of person that takes the game very seriously/has some big complicated plans and no patience for explaining stuff once in a while then we're probably not gonna get along.
    • Some things that you like to do on the game: I'm still finding my groove, but anything in mc is fun. I've been just playing survival and games on Hypixel (especially bedwars)
    • Any additional things you want to say: Would prefer to play with an adult. We can only hang if you're chill. Also, I do not have a server so theres that. yeehaw
    Posted in: Survival Mode
  • 0

    posted a message on Need a friend to play Minecraft with? Click here!
    • Minecraft Username: will give l8r
    • Platform you play on (PC/XBox/Etc.): pc, java version
    • Age: 21
    • Gender:...gamer. I use they/them pronouns so if that's a problem just move on.
    • Country/Timezone: UK but I have a flexible-ish sleep schedule
    • How someone should contact you: Discord: bigscream#3003
    • How long you've been playing Minecraft: tbh I've just started pretty recently which means that I'm kinda bad at it. Not tragic but if you're the kind of person that takes the game very seriously/has some big complicated plans and no patience for explaining stuff once in a while then we're probably not gonna get along.
    • Some things that you like to do on the game: I like long walks on the beach with my hoard of cats and dogs following, screaming and barking at the top of their lungs. Fr tho Idk, I'm still finding my groove, but anything in mc is fun. I've been doing survival mostly.
    • Any additional things you want to say: Would prefer to play with an adult. We can only hang if you're chill. Also, I do not have a server so theres that. yeehaw
    Posted in: Survival Mode
  • To post a comment, please .