Hello! I just wanna say that this Texture pack is awesome! One thing though. I can't write the letters: ä,ö and å. I need them when I chat in Swedish so it would be very nice if u would fix that
Yes, that's problem. It only supports English. My language is Russian and symbols are terribly wrapped, so it is common problem for all languages.
This is a faithful relatively faithful 32x32.
You can draw better? Do it!
Everyone will be happy!
But until that - is silly to criticize, if you can not offer better.
У меня есть проект Default 64x64. В нём я реализую текстуры точь-в-точь как в оригинале. Основан на сборках текстур Faithful 64x64. А у вас в пакете текстур не все текстуры соответствуют оригиналу. На данный момент я не ленюсь, и вырисовываю каждую текстуру. И постараюсь, чтоб мой пакет текстур был максимально доделан.
У меня есть проект Default 64x64. В нём я реализую текстуры точь-в-точь как в оригинале. Основан на сборках текстур Faithful 64x64. А у вас в пакете текстур не все текстуры соответствуют оригиналу. На данный момент я не ленюсь, и вырисовываю каждую текстуру. И постараюсь, чтоб мой пакет текстур был максимально доделан.
Хорошо. Правильно делаете. Но я писал не вам.
Я не думаю что правильно красть текстуры из других пакетов. Раньше это делал, но в этом пакете я исправляю свою ошибку.
Кстати лучше бы мы все (авторы faithful 64x64) начали делать векторный пакет текстур. Это было бы более полезно.
Good. But I did not write to you. I do not think that correctly to steal textures from other packages. Earlier it did, but in this package I correct my mistake. By the way we all (autors faithful 64x64) would be better off started doing vector texture pack. It would be more useful.
Rollback Post to RevisionRollBack
Write simple words. I do not speak English, I use a translator.
Кстати лучше бы мы все (авторы faithful 64x64) начали делать векторный пакет текстур. Это было бы более полезно.
А ещё лучше бы было если бы вы вместо того, чтобы ссорится взяли и сделали текстуры к модам или (ещё лучше) faithful 128x -___-
And it would be better if you instead have quarrels and made texture to the modes or (even better) faithful 128x.
Векторный?
Вообще, хорошая идея. Тогда можно и 512x сделать без всяких проблем... В один клик...
Но, как прорисовать тонкие детали? Векторная графика хороша для простых кубов, прямоугольников, ну и т.п.
Это конечно не дело конечного пользователя, но мне кажется, вы (создатели текстур-паков) все мозги и руки сломаете, пока сделате нормальную текстуру железного слитка (именно слитка, алмаза сделать легко)
Насчёт перевода: тупо загнать в гугл транслятор и вставить, а если перевод корявый, то Write simple words. I do not speak English, I use a translator. Vector?
Generally, a good idea. Then we can also do 512x with no problem ... In just one click ...
But as draw the fine details? Vector graphics is good for simple cubes, rectangles, well, etc.
This is certainly not the case the end user, but I think you (the creators of texture packs), all brains and hands break until you draw normal texture iron ingot (this ingot, diamond easy to do)
Но, как прорисовать тонкие детали? Векторная графика хороша для простых кубов, прямоугольников, ну и т.п.
Это конечно не дело конечного пользователя, но мне кажется, вы (создатели текстур-паков) все мозги и руки сломаете, пока сделате нормальную текстуру железного слитка (именно слитка, алмаза сделать легко)
Насчёт перевода: тупо загнать в гугл транслятор и вставить, а если перевод корявый, то Write simple words. I do not speak English, I use a translator.
Тяжело, не спорю. Вот только векторные изображения хорошы не только для простых "кубов, прямоугольников, ну и т.п.", вот пример:
Hard to, do not argue. Vector images are just good not only for the simple "cubes, rectangles, well, etc." Here is an example:
А вбивать в переводчик просто так нельзя. Непонятно им ничего. Приходится проверять обратно, и изменять, что бы соответствовало смыслу.
EagleGun, no, no, new planks are awesome, like it very much :-)
Can you give ETA about IC2 support?
Is it prepared by 80% or more?
Yes, that's problem. It only supports English. My language is Russian and symbols are terribly wrapped, so it is common problem for all languages.
[SSSS]
Soon I will make a package to minecraftcustomizer.
60% I think. Shortage of time.
Ну дак в оптифайне вруби стандартные шрифты. Что делать? я хз как их рисовать.
Than it ugly?
I do not understand.
Yes, of course.
I do not understand.
Yes, of course!
У меня есть проект Default 64x64. В нём я реализую текстуры точь-в-точь как в оригинале. Основан на сборках текстур Faithful 64x64. А у вас в пакете текстур не все текстуры соответствуют оригиналу. На данный момент я не ленюсь, и вырисовываю каждую текстуру. И постараюсь, чтоб мой пакет текстур был максимально доделан.
Хорошо. Правильно делаете. Но я писал не вам.
Я не думаю что правильно красть текстуры из других пакетов. Раньше это делал, но в этом пакете я исправляю свою ошибку.
Кстати лучше бы мы все (авторы faithful 64x64) начали делать векторный пакет текстур. Это было бы более полезно.
Good. But I did not write to you. I do not think that correctly to steal textures from other packages. Earlier it did, but in this package I correct my mistake. By the way we all (autors faithful 64x64) would be better off started doing vector texture pack. It would be more useful.
А ещё лучше бы было если бы вы вместо того, чтобы ссорится взяли и сделали текстуры к модам или (ещё лучше) faithful 128x -___-
And it would be better if you instead have quarrels and made texture to the modes or (even better) faithful 128x.
Задолбался на английский переводить, пусть страдают в незнании.
Вообще, хорошая идея. Тогда можно и 512x сделать без всяких проблем... В один клик...
Но, как прорисовать тонкие детали? Векторная графика хороша для простых кубов, прямоугольников, ну и т.п.
Это конечно не дело конечного пользователя, но мне кажется, вы (создатели текстур-паков) все мозги и руки сломаете, пока сделате нормальную текстуру железного слитка (именно слитка, алмаза сделать легко)
Насчёт перевода: тупо загнать в гугл транслятор и вставить, а если перевод корявый, то Write simple words. I do not speak English, I use a translator.
Vector?
Generally, a good idea. Then we can also do 512x with no problem ... In just one click ...
But as draw the fine details? Vector graphics is good for simple cubes, rectangles, well, etc.
This is certainly not the case the end user, but I think you (the creators of texture packs), all brains and hands break until you draw normal texture iron ingot (this ingot, diamond easy to do)
Тяжело, не спорю. Вот только векторные изображения хорошы не только для простых "кубов, прямоугольников, ну и т.п.", вот пример:
Hard to, do not argue. Vector images are just good not only for the simple "cubes, rectangles, well, etc." Here is an example:
А вбивать в переводчик просто так нельзя. Непонятно им ничего. Приходится проверять обратно, и изменять, что бы соответствовало смыслу.
Add texture to the Easy Crafting, by Shadow1290.
It will be a separate project. Most closely matches the original. I'm even out of this pack trying to remove the deviation, but it is slow.
You install optifine or mcpatcher?
Just reconfigure your minecraft. This option is Optifine - clean water and animate.
I do not understand.