Jump to content

• Curse Sites
Become a Premium Member! Help
Latest News Article

PalikkaKasa 24/7! (Suomalaisille tarkoitettu)

pk pkg palikkakasa mc servu paras suomalainen cracked 24/7

• Please log in to reply
No replies to this topic

jarppi01
    jarppi01

Out of the Water

• Members
  • 5 posts

Posted 22 January 2013 - 07:17 PM

Posted Image

PalikkaKasa

Infoa

iP mcpalikkakasa.dy.fi:25565
*Muut serverit ehkä tulossa...*

Tietoa

Lyhyesti

PalikkaKasa on suomalaisille tarkoitettu peli ympäristö.
Menneisyys

Ennen PalikkaKasaa oli serveri nimeltä suomicraft se oli minulle mullistus sillä se oli ensinmäinen minun ei hama serverini sitä enne tai siis aluksi voin sanoa että minulla oli serveri nimeltä Jarppicraft pian sen jälkeen aloitin alusta joten muistaakseni tuli noin 4jc tä ja sitten tuli se suomicraft lopulta minulle tultiin valittamaan nimestä ´suomicraft´ joten vaihdoin nimen ´PalikkaKasaksi´ pian suomicrafti grieffattiin ja spawni tuhoutui.Sitten taas uudelleen aloitus tein jossain vaiheessa pohjan serveristä jota ei tultu koskaan julkaisemaan mutta se ei ollut kovin hieno tai siis enneminkin hyvä... Sitten tein serverin joka oli noin öö 6kuukautta ennen kun aloitimme taas alusta sitten teimme ´PikkuKalastajan 00Jonne00 kanssa uuden pk:n pikku ja jonne grieffasi sen ihan pian ja palautin pk:n takaisin´ sitten  Aloitimme uudelleen sillä minun ip:ni oli vaihtunut ja oli sen kanssa onglemia joten lopuksi tein tämäN! serverin joka on tässä nyt kysessä.

Tulevaisuus?

Minä ajattelin että PalikkaKasa tekisi ´Myöhemmin´ lisää mc serveitä kuten Hunger games jonne voisivat tulla muunkin kieliset ja muuta muutan en oikeastaan ole vielä suunnitellut ja muuten tuli vielä mieleen että voisi tehdä creative serverinkin =) mikäli haluatte.

Register or log in to remove.